Ξεκινάει το πείραμα για τον χειμερινό τουρισμό: Αυτά είναι τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν

0
97

Με τους καλύτερους οιωνούς, καθώς σχεδόν όλες οι θέσεις του πρώτου σκέλους του προγράμματος έχουν ήδη πουληθεί, αρχίζει στα μέσα Οκτωβρίου το μεγάλο τουριστικό και εμπορικό πρότζεκτ Τούρκων και Κρητικών επιχειρηματιών, που, όπως αποκάλυψε τον Μάιο η “Π”, θα φέρει στην Κρήτη πάνω από 45.000 τουρίστες μέχρι τα τέλη Απριλίου του 2018, οι οποίοι θα συνδυάσουν τα ψώνια με τις διακοπές. Το φιλόδοξο πρόγραμμα, που υλοποιείται με τη συνεργασία του πρακτορείου Cretan Holidays του κ. Κώστα Μπαντουβά και της Aegean Airlines, η οποία αναλαμβάνει το έργο των αερομεταφορών και βάζει για πρώτη φορά την Κρήτη στο κάδρο του χειμερινού τουρισμού, πριν καν αρχίσει, επεκτείνεται. Εκτός από τον Τούρκο επιχειρηματία -μέσω γερμανικής εταιρείας- που το υλοποιεί ήδη με επιτυχία στην Κύπρο, την Τουρκία, το Μαρόκο και το Ντουμπάι, θα συμμετέχει ένας ακόμη τουρ οπερέιτορ από την Τουρκία αυξάνοντας τον αριθμό των τουριστών που θα επισκεφθούν το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα την Κρήτη.

Ήδη αναζητούνται επιπλέον ξενοδοχεία που θα ενταχθούν στο πρόγραμμα και θα λειτουργήσουν για πρώτη φορά και τον χειμώνα.

“Πρόκειται για μια σημαντική και σοβαρή προσπάθεια που πιστεύουμε ότι θα πάει καλά. Είναι ενδεικτικό ότι μέχρι τον Δεκέμβριο όλες σχεδόν οι θέσεις είναι πουλημένες”, είπε στην “Π” ο κ. Μπαντουβάς, τονίζοντας την μεγάλη σημασία που έχει η επέκταση της σεζόν, η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, το άνοιγμα εκατοντάδων θέσεων εργασίας μέσα στον χειμώνα.

Ο κ. Κώστας Μαρκάκης, γενικός διευθυντής της Cretan Holidays, που αναλαμβάνει το κομμάτι της φιλοξενίας και των ξεναγήσεων των ξένων επισκεπτών, μας είπε: “Το πρώτο σκέλος του προγράμματος θα διαρκέσει από τις 13 Οκτωβρίου έως τις 15 Δεκεμβρίου και το δεύτερο από τα μέσα Ιανουαρίου έως τα τέλη Απριλίου. Ο αρχικός προγραμματισμός ήταν να έρθουν Γερμανοί, ωστόσο θα συμμετέχει και ένας Τούρκος τουρ οπερέιτορ που θα φέρει Ελβετούς, Γάλλους, Σκανδιναβούς κ.ά.

Έτσι, θα χρειαστούμε τη συνεργασία και άλλων ξενοδοχείων, εκτός από τα υπάρχοντα, αφού η πρώτη εκτίμηση ήταν ότι θα έρθουν πάνω από 40.000 τουρίστες ενώ τώρα περιμένουμε ο αριθμός τους μέχρι τον Απρίλιο του 2018 να φτάσει τις 60.000.

Τα ξενοδοχεία που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα και θα λειτουργούν τον χειμώνα είναι μεταξύ άλλων το Kosta Mare Palace του Κώστα Μπαντουβά στον Ανισσαρά, το Rithymna Beach και το Porto Rethimno, το Georgioupolis Resort της οικογένειας Πενθερουδάκη, το Σειρήνες στα Μάλια της οικογένειας Λαμπρινού, το Ρέθυμνο Μάρε του Μανόλη Τσακαλάκη, το Apollonia Beach και το Santa Marina στην Αμμουδάρα.

Ο επιχειρηματίας κ. Μανόλης Μανούσος σημείωσε: “Ανοίγουμε το Apollonia και Santa Marina για πρώτη φορά μέσα στον χειμώνα, γιατί θέλουμε να στηρίξουμε αυτή την προσπάθεια δίνοντας επιπλέον δουλειά τους χειμερινούς μήνες σε 180 εργαζόμενους”.

Από την πλευρά του ο κ. Τσακαλάκης τόνισε: “Αυτό το πρόγραμμα είναι ο προάγγελος του χειμερινού τουρισμού στην Κρήτη και πρέπει να υποστηριχθεί από όλους μας. Ήδη το 92% των πακέτων του πρώτου σκέλους του προγράμματος έχει πουληθεί. Ανοίγουμε και εμείς το ξενοδοχείο μας στο πλαίσιο του πρότζεκτ και είναι σημαντικό ότι τον χειμώνα θα εργαστούν 100 άτομα.

Οπως έχει γράψει η “Π”, η φιλοσοφία του προγράμματος αφορά τα ψώνια και τις διακοπές.

Οι τουρίστες θα ταξιδεύουν στην Κρήτη από τα τέλη Οκτωβρίου έως τα τέλη Απριλίου με πολύ οικονομικά πακέτα, θα κάνουν διακοπές 1 εβδομάδα σε 4άστερα και 5αστερα ξενοδοχεία, θα συμμετέχουν σε εκδρομές σε όλη την Κρήτη και τρεις φορές την εβδομάδα θα μεταφέρονται σε συγκεκριμένα εμπορικά καταστήματα στο Ηράκλειο και το Ρέθυμνο για να ψωνίζουν δερμάτινα είδη, χαλιά, υφαντά και κοσμήματα.

Το “κλειδί” αλλά και το ρίσκο στην επιτυχία του προγράμματος είναι να αποδώσει το κομμάτι των αγορών που θα καλύψει τις απώλειες από το ιδιαίτερα φθηνό πακέτο διακοπών.